Renungan...

Barangsiapa yang jernih hatinya, akan diperbaiki Allah pula pada yang nyata di wajahnya.
-Saidina Umar bin Al-Khatab

Mukadimah

Kecantikan bukan terletak pada pakaian yang dipakai tetapi ia bergantung kepada keelokan akhlak dan budi pekerti. - Saidina Ali bin Abi Thalib

Khamis, 20 Januari 2011

tika kebosanan

Assalamualaikum
Salam 1 Malaysia!

wawawaaaa..lamanya tak update blog!
sawang dah berupa banglo...hik3
hari ni online kat KFC kat CS ni haa
sementara menunggu kawan-kawan habis tengok wayang
tajuknya "Khurafat"!
waaa..teringin juga nak tengok tetapi dah buat perjanjian dengan diri sendiri tak nak masuk panggung wayang dah..huhu
menunggu lama disini, banyak ragam manusia aku perhatikan
hari ni beli kasut baru
pergila ke satu kedai ni..alahai...
tak sukanya bila kita nak tengok-tengok kasut, ada yang membututi kita
kalau dari jauh tak apalah juga
dah pula tu, layanan tak menarik langsung
so, aku beransur ke kedai yang lain..
kali ni pelayannya berbangsa cina
sebelum tadi, melayu
sepatutnya melayu ni perlulah tunjukkan keramahan mereka
tapi, serius...
aku respect betul dengan pelayan cina ni..
dia berusaha untuk jual kasut tu kat aku
siap pi cari saiz lagi
tahu-tahu jela, saiz aku ni spesel sikit..ahhaha
dah dapat kasut yang terkecil dikedai tu, tetiba rasa macam longgar ja..alahai
pastu cina tu cadangkan nak letakkan span dalam tu..hik3
rasanya macam kumpulan penari korea plak pakai span (Ryeowook)
haa..kali ni aku leih selesa..mungkin sebab aku pakai stokin agaknya, itu yang licin sikit
apapun, aku dah beli..harganya RM39.90
mahal ntah???ehhehe
nanti aku upload gambar kasut ni..muahaha
hurm..bosan la pula...
mood: menunggu mereka...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terdapat ralat dalam alat ini